29 Temmuz 2013 Pazartesi

Üçüncü Şahsın Şiiri - Attila İlhan


Üçüncü Şahsın Şiiri
Attila İlhan




Bu film, amatör olarak Üçüncü Şahsın Şiiri'ni canlandırmaktadır. Monkitap için özel olarak hazırlanmıştır.

felaketim olurdu aglardim
beni sevmiyordun bilirdim
bir sevdigin vardi duyardim
cop gibi bir oglan ipince
hayirsizin biriydi fikrimce
ne vakit karsimda gorsem
oldurecegimden korkardim
felaketim olurdu aglardim
ne vakit maçkadan geçsem
limanda hep gemiler olurdu
agaçlar kuş gibi gülerdi
bir rüzgar aklımı alırdı
sessizce bir cigara yakardın 
parmaklarımınn ucunu yakardın
kirpiklerini eğerdin bakardın
üşürdüm içim ürperirdi
felaketim olurdu ağlardım
aksamlar bir roman gibi biterdi
jezabel kan içinde yatardı
limandan bir gemi giderdi
sen kalkıp ona giderdin
benzin mum gibi giderdin
sabaha kadar kalırdın
hayırsızın biriydi fikrimce
güldü mü cenazeye benzerdi
hele seni kollarina aldı mı
felaketim olurdu ağlardim

Attila İlhan 

0 yorum:

Yorum Gönder

 
;